Carti de vizita

Carti de vizita

Carti de vizita: au din ce în ce mai multe informații, în special pe partea din spate, în timp ce multă vreme a fost tipărită numai partea frontală.

    Please prove you are human by selecting the Car.

    carte de vizită este un document de format mic, imprimat de obicei pe carton subțire, de formă dreptunghiulară și alb,

    care prezintă datele personale (nume, prenume, profesie, număr de telefon, adresă poștală și electronică) ale titularului,

    care îl distribuie persoanelor pe care dorește să le poată contacta cu ușurință.

    Instrument de comunicare apărut în Europa încă din secolul al XVII-lea, utilizarea sa este în prezent universală.

    Carti de vizita

    Astăzi, cartea de vizită este folosită mai ales într-un cadru profesional.

    Prezintă logo-ul și numele companiei titularului său, precum și funcția ocupată de acesta în cadrul companiei.

    În acest sens, este mai aproape de termenul englezesc business card.

    Pentru directori și manageri și, în general, pentru persoanele care reprezintă o companie și produsele acesteia,

    cartea de vizită este un instrument esențial de comunicare.

    Cartea de vizită are din ce în ce mai multe informații, în special pe partea din spate, în timp ce multă vreme a fost tipărită numai partea frontală.

    Carti de vizita

    Cartea de vizită trebuie totuși să respecte regulile de lizibilitate, să rămână sobră și să fie făcută pe un suport clar și nu lucios

    (pentru a se putea scrie pe ea, de la caz la caz, informații suplimentare).

    Se presupune că ea reprezintă imaginea titularului sau a companiei sale.

    Formatele unei cărți de vizită nu sunt standardizate, însă este de preferat ca acestea să le permită depozitarea într-un portofel sau într-un etui special.

    Din nou la modă în țările anglo-saxone, cărțile de vizită cu fotografie

    au avantajul de a identifica vizual persoana al cărei nume îl poartă.

    Acest tip pune mai mult accent pe persoana fizică, decât pe persoana juridică identificată de obicei printr-un logo.

    Carti de vizita cu logo (probabil o prescurtare de la logogramă, din logo- „cuvânt” și -gramă „scriere”), numit uneori și siglă

    este un element grafic folosit pentru identificarea unei firme, a unui produs, a unei organizații, a unui eveniment etc.

    Logoul poate fi compus din una sau mai multe litere, o imagine sau o combinație a acestor elemente.

    Un logo al unei întreprinderi trebuie să fie usor de recunoscut

    și să se identifice cu o caracteristică pentru întreaga întreprindere.

    În contextul legal logoul este și marca înregistrată a unei firme,

    a unui produs, a unei organizații, a unui eveniment etc.

    De obicei agenții de publicitate însărcinează designerii cu crearea unui logo respectiv.

    Logoul trebuie să evidențieze semnificația numelui sau activitatea companiei și să redea renumele acesteia.

    Acest lucru poate fi realizat printr-un simbol grafic și/sau al unui scris selectat.

    Pentru aceasta trebuie să fie aplicată formulă „KISS” (Keep It Short (and) Simple), ceea ce înseamnă — ce este simplu se memorează ușor.

    Lasă un răspuns

    %d blogeri au apreciat: